Deskundigheid, klantvriendelijkheid, sfeer, hygiëne en respect zijn te vinden bij deze salon
Behandeling door Helen•Afslankbehandeling
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste ervaring met ontspanningsmassage, vriendelijke en rustige masseuse, warme ambiance, heerlijke warme olie, vaardige handen. goede tips, kortom een prettige ervaring,
ga zeker vaker een afspraak boeken.
ik moet wel leren om meer te ontspannen maar dat heeft meer met mijn proces te maken waarin ik momenteel verkeer.
tot een volgende keer Helen:)
Behandeling door Helen•Ontspanningsmassage
Trudy•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een goede salon, schoon en netjes.
Behandeling door Helen•Rug-, schouder- en nekmassage
Jan•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was goed ervaring.Ik had last van mijn been maar met sportmassage ging de probleem opgelost.
Behandeling door Helen•Afslankbehandeling
Amir•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Warme sfeer, heel vriendelijk. Weer een top afslankmassage gehad