Joel is vriendelijk en kundig. Ik ben goed geholpen en heb alweer een vervolgafspraak gepland.
Chantal•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Tevreden :)
Dennis•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer geweest, drempel is erg laag en sfeer super relaxed….. ben blij dat ik geweest ben… raad het iedereen aan…. Joel is gewoon een topgast 💪🏻💪🏻
Thembi•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Super te vrede met de behandeling. Erg fijne sfeer en zeer kundig in zijn beroep.
Van harte aan te raden
Alix•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn bij Joël en na de massage voelt het altijd zóveel beter. Een ontspannen en toegankelijke sfeer met een grapje op zijn tijd. Echt een aanrader!