Pijnlijke massage, daar zal ik heel eerlijk over zijn, maar extreem effectief. Remko maakt goed contact, legt alles duidelijk uit en behandelt je erg respectvol. Hij denkt met je mee en vraagt de dag na de behandeling vaak hoe het met je gaat om verdere tips te geven.
Behandeling door Remko•Rug-, schouder- en nekmassage
Sanne•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Direct verlichting van mijn klachten in een fijne sfeer!
Behandeling door Remko•Rug-, schouder- en nekmassage
Chantal•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wow Remko wat heb je keihard je best gedaan. Ga er vast weken plezier van hebben maar ben trots op je haha en ook een beetje op mezelf
Behandeling door Remko•Rug-, schouder- en nekmassage
Astrid•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik had het gevoel na jaren fysiotherapie dat een masseur beter zou zijn voor mij. Via een vriend kwam ik terecht bij Remco, op dat moment kon ik niet meer slapen van de pijn in mijn schouders en nek en slikte 2 paracetamols met 2 ibuprofens om te kunnen slapen. Na 1 behandeling bij Remco die meer tijd aan mij bestede omdat hij vond dat dit nodig was, was de pijn ook na 1 week wonderbaarlijk weg.
Nu onderhoud ik mijn spieren met een behandeling om de 2 maanden. Super! Dank je wel Remco!
Behandeling door Remko•Ontspanningsmassage
Carolien Stolwerk•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heb de afspraak als heel fijn ervaren en Remko denkt echt met je mee. Ga zeker nog eens terug.