Ben hier weer in behandeling ivm pijnklachten en dat de boek in rug, nek en schouders weer helemaal vast zit. Heb er alle vertrouwen in dat het weer goed komt, en merk na elke behandeling weer wat verschil.
Behandeling door Remko•Rug-, schouder- en nekmassage
Evelyne•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De behandeling is altijd erg goed. Ontspannend maar ook helend waar dat nodig is.
Behandeling door Remko•Ontspanningsmassage
Monique•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fantastische behandeling, met ruimte vooraf om rustig te bespreken wat je klachten zijn. Heel aangename behandeling
Behandeling door Remko•Ontspanningsmassage
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Perfect 👌
Behandeling door Remko•Ontspanningsmassage
Lokhim•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Was weer gewoon top
Behandeling door Remko•Rug-, schouder- en nekmassage