Was weer Top!
Remco helpt me altijd van de pijn af en kan ik er weer een tijdje tegenaan.
Verder is hij een heel prettig persoon.
Behandeling door Remko•Rug-, schouder- en nekmassage
Ingeborg•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Intensieve nek- rugbehandeling. Het is heel simpel. Als je naar Remko gaat voor deze behandeling (zeker de 1e keer) ga je pijn lijden. Maar na 3 dagen ben je blij dat je het gedaan hebt. Topper!
Behandeling door Remko•Rug-, schouder- en nekmassage
Jan Jochem•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Al een paar maanden had ik steken in mijn schouder en kon niet goed slapen hierdoor.
Ik kon niet eens met rechts mijn tanden poetsen dat voelde ik links in mijn arm.
Ook belemmerde dit op mijn werk.
Na 2 behandelingen bij Remco ben ik weer van de klachten af.
Voor mij al 7 jaar geen fysio meer maar Remco.
Bedankt voor de juiste behandelingen Remco en dat je altijd tijd vrij probeert te maken als het echt niet goed gaat.
Behandeling door Remko•Rug-, schouder- en nekmassage
Carolien•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gewoon top, als altijd. Remco luistert naar je, legt uit waar klachten vandaan komen, geeft tips en masseert weg. Hij neemt alle tijd voor je!
Behandeling door Remko•Rug-, schouder- en nekmassage
Louis•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Pijnlijk maar effectief, met ontspannende massage als afsluiter