Altijd weer een mooie ervaring dit keer kwam ik met een schouder blessure overbelast.
De hele schouder zat vast en zeer pijnlijk.
Remco heeft mij wederom zeer goed geholpen kan nu na drie dagen weer heel veel zelfs geen pijnstillers meer nodig.
Was wel een pijnlijke behandeling, maar het wel waard.
De waarschuwing vooraf was wel nodig.
Helemaal in de Trent van Remco.
“ Geert er kan hier heel veel maar er wordt niet geslagen🤣🤣”
Bedankt Remco👍🏻
Behandeling door Remko•Rug-, schouder- en nekmassage
Geert•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Aanrader als je van je klachten af wil komen.
Behandeling door Remko•Rug-, schouder- en nekmassage
Josina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De acces bar was een fijne ervaring. Helemaal ontspannen kom je ervandaan. Top!!!!
Therapeutische massage
Peter•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Remko neemt ruim de tijd voor je en luistert aandachtig naar jou en je klachten. Hij maakt alles bespreekbaar en is open over de behandeling. Mijn nek en rug hebben in jaren niet zo los en fijn aangevoeld. Voor wie al lang klachten ervaart, raadt ik Remko en deze behandeling zeer aan! :)
Behandeling door Remko•Rug-, schouder- en nekmassage
Anne-Beau•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Probleem heel goed verholpen, zoals 'gewoonlijk'.
Behandeling door Remko•Rug-, schouder- en nekmassage