Tot nu toe 2 behandelingen gehad bij Remko. Beide heb ik naderhand als heel goed ervaren. Remko heeft vakkennis en gaf meteen aan dat de behandeling niet soft zou zijn en pijnlijk is. Dat was ook wel nodig aangezien alles goed vast zat. Hier goed doorheen masseren was nodig en heb ik nog steeds veel profijt van. Remko stelt je op je gemak en is fijn in omgang. Vervolg afspraak ga ik zeker weer bij Remko maken. Bedankt Remko!
Behandeling door Remko•Rug-, schouder- en nekmassage
Wendy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Elke behandeling bij Remko is gewoon superrrrrr
Kom nu iets meer dan een jaar bij Remko en zal nog vele jaren blijven gaan!
Behandeling door Remko•Rug-, schouder- en nekmassage
Carlo•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De 2e keer bij Remko was weer geweldig!!!!!
De sportmassage met magnesium is een verrijking voor je lichaam.het was weer super en fijn. Ik kijk al weer uit naar de volgende massage. Top!
Behandeling door Remko•Sportmassage
Peter•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top
Behandeling door Remko•Ontspanningsmassage
Greetje•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
altijd vriendelijk, hygiëne erg netjes, altijd nieuwe handdoeken, bespaart daar niet op.
Behandeling door Remko•Rug-, schouder- en nekmassage