De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
2518 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Maud is top,altijd weer helemaal blij na een knipbeurt!
Goed advies gekregen en netjes geknipt
Kirsten heeft me echt super geholpen met een kleur die bij me past en het is erg mooi geworden!
Alweer super tevreden met het resultaat!
Zoals altijd, Goed geknipt, ben blij met het model. Goed gekleurd, ziet er weer fris uit. Goed geadviseerd door Maud, was ook weer heel gezellig. Heel attent was het originele kerstkadootje. Tot volgend jaar!