Maud is top,altijd weer helemaal blij na een knipbeurt!
Styling door Maud•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advies gekregen en netjes geknipt
Styling door Maud•
Vrouwen knippenToon alles…
Julia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kirsten heeft me echt super geholpen met een kleur die bij me past en het is erg mooi geworden!
Styling door Kirsten•
Kleuren - volledigToon alles…
Lotte•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Alweer super tevreden met het resultaat!
Styling door Kirsten•Pony knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, Goed geknipt, ben blij met het model. Goed gekleurd, ziet er weer fris uit. Goed geadviseerd door Maud, was ook weer heel gezellig. Heel attent was het originele kerstkadootje. Tot volgend jaar!