Kirsten is kundig en kan wat weinige kappers goed kunnen: gezellig kletsen & goed knippen at the same time. Ze begrijpt snel wat je wil, maar houdt rekening met jouw haar en structuur. De salon is fijn en gastvrij voor iedereen, wat ik een + vind. Fijne, centrale locatie en mijn vaste plek.
Styling door Kirsten•Vrouwen knippen
Merel•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was super fijn bij Maud. Mijn haar is prachtig gekleurd en geknipt. Ze heeft het ook nog mooi gestyled, en het zit al dagen na de behandeling goed 😍! Tot de volgende keer!
Styling door Maud•
Highlights - half hoofdToon alles…
May•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer in de salon. Goed geknipt en goede behandeling gehad, zeer tevreden!