Het was de eerste keer dat ik in de salon was. Het is een prettige en sfeervolle
omgeving. Maud, is professioneel en deskundig. Mijn haar was mooi geverfd.
Dank je wel en tot gauw weer!
Styling door Maud•Kleuren - volledig
Marcelle•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer een verwennerij. Kleuren & een toner met precies het effect zoals ik wilde. Goed advies voor de verzorgingsproducten om thuis te mijn haar te kunnen onderhouden. Altijd gezellig met Kirsten in de sfeervolle Maudsalon. Aanrader!
Styling door Kirsten•Kleuren - uitgroei
Margret•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Maud•Mannen knippen
Coen•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Al meerdere malen achter elkaar naar Maud Salon geweest en het is elke keer weer een super ervaring!
Styling door Maud•Mannen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Maud is vriendelijk en attent. Ze heeft mijn haar heel goed geknipt.