Fijn geholpen! Goed advies, lekker kunnen ontspannen en een geweldig mooi resultaat!
M.K.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne behandeling! Maudy nam rustig de tijd om even kennis te maken en gedurende de behandeling uitleg te geven over de producten en handelingen. Ik kom zeker terug!
J.P.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super! Zeer tevreden. Absoluut een aanrader.
J.B.•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ontvangst in rustige en mooie setting. Heerlijke gezichtsmassage op het eind!
M.H.•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Maudy heeft mij heel vriendelijk ontvangen en ik heb mij heerlijk kunnen ontspannen tijdens de behandeling.