Weer fijn geholpen goed advies gekregen..
Een ontspannende sfeer is er aanwezig .weer deskundig maar ook betrokken mijn behandeling gehad.dank u wel hiervoor tot over 6 weken
jose•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De gezichtsbehandeling door Maudy heb ik als zeer fijn ervaren . De rekening was pittig. Ben gewend dat harsen bovenlip en verven wenkbrauwen bij de gezichtsbehandeling horen.
marja•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een erg fijne behandeling gehad. Maudy kent mijn huid als geen ander en het voelt nadien weer als een echte oppepper. Mijn huid kan er weer een paar weken tegen en ik ook.