Prettige ambiance, deskundig en niet opdringerig om iets te verkopen.
Toos•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb net weer een heerlijke behandeling ondergaan en een aantal producten aangeschaft. Maudy's salon is heerlijk relaxt. Zij neemt alle tijd voor je en adviseert heel professioneel. Voor mij IS en BLIJFT het DE salon. Ik adviseer deze salon van harte.
Nisa•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling. Ik ben weer helemaal ontspannen!
Tessa•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Duidelijke uitleg, tips, vriendelijk, niet opdringerig met betrekking tot het aanprijzen (kopen) van haar producten.
Monique•ongeveer 10 jaar geleden
Een prettige en goede behandeling in een fijne omgeving. Maudy is een hartelijke en warme persoon. Prima prijs-kwaliteit verhouding.