Smaakvol ingerichte salon.
Deskundig advies en behandeling. Zeker een aanrader.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Rustige,fijne sfeer. Professionele salon. Supergoede behandeling.
In overleg steeds wat gebeuren kan.
Anoniem•bijna 11 jaar geleden
Professional service and very nice atmosphere. Leg waxing was done precisely and painlessly.
Agnieszka•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Net terug van mn eerste gezichtsbehandeling, voelt nu al als herboren en heb meteen een nieuwe afspraak gemaakt voor een uitgebreide behandeling die past bij mn "huidprobleem"...
Moet het eindresultaat nog even afwachten, daarom nog geen 10 gegeven, maar ben tot nu toe meer dan tevreden...