Super! M’n wenkbrauwen zitten fantastisch. Medewerkers denken altijd heel fijn mee over de opties en mogelijkheden en geven het beste, eerlijke advies!
Behandeling door Soesja•Wenkbrauwen lamineren
OM•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie, fijne salon en een heel kundige en persoonlijke benadering
Behandeling door Christiane•Huidanalyse
Julie•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels waren er slecht aan toe, toen ik naar de salon ging. Ik was bang dat de BIAB er raar uit zou zien door afgebroken hoekjes en het een pijnlijke behandeling zou worden, maar het was alles behalve dat! Erg blij met het resultaat.
Builder gel manicure
Naomi•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Alles was weer super! Ik belde om te zeggen dat ik 5-10 min later was en dit was al totaal geen probleem, waardoor ik niet gestresst aan de behandeling begon. De facial was weer heer-lijk, en de inhoudelijk tips super nuttig en leerzaam!
Emilie•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Salon is prachtig en schoon. Lag een comfortabele deken klaar waar ik onder mocht liggen en werd op m’n gemak gesteld door Angela. Heel kundig m’n wenkbrauwen geshaped en m’n gezicht gewaxt. Heel blij mee! :)