Behandeling door Angela•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anne•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Super aardige mensen, veel geleerd over mijn huid en een heerlijke behandeling!
Lindsay•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie zaak, Lieve mensen en goede behandeling. Ik heb ook een crème gekocht en in het tasje is een heel lekker geurtje gespoten. Welke geuren zijn dat, die bij jullie op de balie staan? Ik kan ze in de webshop niet vinden. Bedankt voor de goede zorgen!
Lieve•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd, een fantastische gezichtsbehandeling door Soesja! Helemaal tot rust gekomen. Gezicht weer stralend!