Nieuwe set 3D wimpers gedaan en ben er blij mee! Goed geïsoleerd en het resultaat ziet er natuurlijk uit. Had liever iets dramatischer gehad (ivm met feestje) maar voor op kantoor zijn ze perfect. Merel gebruikte primer en bonder dus ze weet wat ze doet. Als je nog nooit wimper extentions hebt gedaan zou ik deze salon zeker aanraden.
Behandeling door Merel
Liza•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend fijne sfeer en Merel is erg deskundig! Ze heeft highlights gezet en hier ben ik ontzettend blij mee. Ik ga de volgende keer zeker weer terug!
Styling door Merel
Lynn•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima
Styling door Merel
Wouter•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Merel
Femke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie nagels! Merel is heel aardig en attent. Salon is heel old school.