Merel is deskundige en sympathieke vrouw. Prettig om door haar geknipt te worden
Styling door Merel
Peter•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Merel is altijd heel prettig in de omgang, knippen gebeurt vakkundig, de hoofdmassage tijdens het wassen is heerlijk!
Styling door Merel
Milou•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn contact en highlights super mooi gezet! Heel tevreden :)
Styling door Merel
Froukje•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Merel is super vriendelijk en heeft sinds kort een nieuwe locatie aan de Croeselaan. Blij met mijn nieuw geknipte haar!
Styling door Merel
Fleur•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al een tijd bij Merel om mijn haar te laten verzorgen. Onlangs is de kapsalon van Merel verhuisd, maar de kwaliteit en het contacten zijn er niet minder om.