Super aardige mensen maar de winperlift is niet zo goed gelukt. eerdere ervaringen in de salon waren wel goed dus misschien was deze specialiste nog niet zo ervaren met winperlifting
Behandeling door Miesie nails•Wimper permanent
Kelly•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Snel, vakkundig en geen uitgeplozen wenkbrauwtjes na afloop. Gewoon netjes de natuurlijke vorm en heel mooi bijgewerkt. Top!
Behandeling door Miesie nails•Wenkbrauwen - threaden
Desiree•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly staff and relaxed atmosphere. Very nice pedicure with gel. I will return for sure.