Verzorgde salon met zeer grote aanbod aan behandeling. Ik ben zeer tevreden over de pedicure behandeling met freestechniek en gel color. Professioneel, vakkundig en relaxt; perfect voor een beetje treat your self!
Behandeling door Miesie nails•Gellak pedicure
Wagemans•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Blij dat ik weer terecht kon na de sluiting tgv de coronacrisis. Nagels zien er weer top uit. Hygiëne werd volgens protocol RIVM uitgevoerd.
Behandeling door Michelle Nail tech•Gellak manicure
Marja•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel erg tevreden met mijn wenkbrauwen!😁
Behandeling door Miesie nails•Wenkbrauwen - threaden
Zoe•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne pedicure
Behandeling door Miesie nails•Pedicure
Liesanne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel fijn!
Behandeling door Michelle Nail tech•Gellak manicure