Super goeie wimperlift door Emmy. Was de vorige keer bij een andere salon en had daar helemaal geen fijne behandeling. Maar hier wel, blij mee! Ik kom zeker terug.
Behandeling door Miesie nails•Wimper permanent
Marije•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne behandelingen, perfecte pedicure en mooie wenkbrouwen!
Behandeling door Miesie nails•Pedicure
Jana•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer prachtig gedaan door Michelle
Behandeling door Michelle Nail tech•Gellak manicure
Karen•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede pedicure behandeling en de gel nagellak erg goed gedaan
Behandeling door Miesie nails•Pedicure
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een hele fijne salon met zeer goede service. Aimee doet de bindweefsel behandeling zeer goed. Zeker een aanrader.