Pedicure werd gedaan door een jonge schoonheidsspecialiste.
Ik kwam voor mijn probleem ingegroeide teennagels, deze zijn keurig behandeld en zullen voorlopig niet meer ingroeien.
Ik kom zeker nog eens terug als het weer nodig is.
Behandeling door Miesie nails•Pedicure
Gina•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel tevreden!
Behandeling door Michelle Nail tech•Gellak manicure
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon, goede behandelingen. Een aanrader.
Behandeling door Miesie nails•Pedicure
Sanne•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Pedicure bij Priscilla was goed, grondig snel en gezellig!