Zoals altijd weer megablij na een bezoek aan Milou!
Styling door Milou•
Kleuren - volledigToon alles…
Melissa•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn haren. Milou begreep goed wat ik wilde en kwam met fijne opties. Verder legde ze gedurende de knipbeurt telkens goed uit wat ze ging doen.
Styling door Milou•Vrouwen knippen
Lieke•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super tevreden met mijn kapsel na een bezoekje bij Milou en het is ook nog eens heel gezellig