Super gave Salon en een geweldige kapster! Mijn haar heeft nog nooit zo goed gezeten!
Styling door Milou•Vrouwen knippen
Suzanne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer goed gekleurd en geknipt, zeer tevreden.
Styling door Milou•
Vrouwen knippenToon alles…
Ellen•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kan het wel een miljoen keer zeggen, Milou is de bom!
Styling door Milou•Mannen knippen
Benjamin•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer top geknipt zoals altijd. Kom nu een jaar bij Milou en hoewel ik ook altijd tevreden was over mijn vorige kapper zit mijn haar nu beter dan ooit en echt super. Precies hoe ik wil dat het valt, Milou voelt dat heel goed aan.
Styling door Milou•Vrouwen knippen
Linda•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Milou is fantastic hairdresser, I have been going for years and very happy. Always listening to how you want your hair styled and gives lots of useful info and tips!!