Mira beauty Reviews

Huissensestraat 138, 6833JD Arnhem

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
107 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Mooi resultaat, dank je wel!
Gisteren voor het eerst geweest voor henna brows en lashlift. Superlieve vrouw, voelde me meteen welkom. Ben erg blij met het resultaat en de tips die ze me gaf.
Ik ben erste keer naar mira Beauty voor lash lift geweest en ben erg tevreden over
In alle opzichten geweldig.
Ik ben blij dat ik gekozen heb voor een wimperlift bij Hülya. Ik had mijn behandeling op 12 september, en nu (24 oktober) zit er nog steeds een lift in mijn wimpers! De nabehandeling die je mee krijgt is ook erg fijn, zodat je het resultaat zo lang mogelijk kunt behouden. Hülya is een super vriendelijke vrouw en wij hadden gelijk een klik! Kortom, ik kan deze behandeling dus zeker aanraden. Wat voor mij ook nog een fijne bijkomstigheid was, was dat al haar product biologisch zijn!
9
1
9
10
11
20
11