Langsgeweest bij mira beuty voor hennabrows en gezichtsbehandeling. Erg fijn geholpen en super blij met het eindresultaat!
Behandeling door Hülya•Facials / Gezichtsbehandelingen
Lindsey•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring bij Mira beauty. De behandeling was ontspannend en precies afgestemd op mijn huidtype.
De professionaliteit van Hülya gaf me veel vertrouwen.Alles werd duidelijk uitgelegd. Ik voelde me echt in goede handen en kijk ernaar uit om weer terug te komen!
Behandeling door Hülya•Micro Needling
Ana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne lash lift behandeling gehad bij Hülya gisteren, ik vind het resultaat mooi geworden! Hülya is een vriendelijke vrouw die netjes werkt, ik kreeg zelfs een aanvullende behandeling cadeau voor een extra boost voor mijn wimpers. In het kort een aangename eerste bezoek aan Mira Beauty~
Behandeling door Hülya•Wimperlifting
L.•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Werkt erg netjes!
Behandeling door Hülya•Wimperlifting
Samira•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I have had eyelash lifting done multiple times, and since I have very short eyelashes, it’s not easy. However, after almost a week, they look great regardless of whether I get them wet or not, and they appear very natural.