Vriendelijke ontvangst en top resultaat. Enorm verschil door lashlift, mascara is overbodig nu 😀
Behandeling door Hülya•Wimperlifting
Marieke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Netjes en zorgvuldig
Behandeling door Hülya•Wenkbrauwen - threaden
ashti•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom nu al langer dan een half jaar bij mirabeauty voor mijn wimpers. Ben heel tevreden met de lashlift. Ik heb nu mooie lange wimpers, echt ontzettend blij mee. X
Linouk•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
een positieve behandeling, prima ontvangst en respectvolle begeleiding met uitgebreide uitleg
Ps. nog gefeliciteerd vandaag 🥳
Behandeling door Hülya•Gezichtsmassage
Simone•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Kom hier nu al langere periode, en blijf ontzettend tevreden erover. Professioneel, kwalitatief en erg gastvrij!