Microneedling behandeling gehad, alles netjes uitgelegd. Super!
Lisa•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben superblij met mijn wimperlift bij Hülya! Mijn wimpers zijn mooi geworden. Het resultaat is natuurlijk en toch heel opvallend.
Hülya is een geweldige vrouw: ontzettend vriendelijk, professioneel en ze stelt je meteen op je gemak. Ze werkt heel precies en neemt echt de tijd voor je. Je merkt dat ze passie heeft voor haar werk.
Bedankt Hülya!
Eeke•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Een professionele, kundige en vriendelijke dame. Wimperlift is heel goed gelukt. Ben er erg tevreden mee.
Behandeling door Hülya•Wimperlifting
Emely•6 maanden geleden
Geverifieerde review
hülya heeft ontzettend goed mijn wenkbrauwen getread. Ze was geduldig, werkte precies en luisterde goed naar wat ik wil. Ik kan Mira beauty zeker aanraden!
Behandeling door Hülya•Wenkbrauwen - threaden
Nina•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel erg tevreden met mijn lash lift afspraak! Ze legt het erg goed uit en me wimpers zijn super mooi geworden! Lieve vrouw