Mira beauty Reviews

Huissensestraat 138, 6833JD Arnhem

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
107 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Microneedling behandeling gehad, alles netjes uitgelegd. Super!
Ik ben superblij met mijn wimperlift bij Hülya! Mijn wimpers zijn mooi geworden. Het resultaat is natuurlijk en toch heel opvallend. Hülya is een geweldige vrouw: ontzettend vriendelijk, professioneel en ze stelt je meteen op je gemak. Ze werkt heel precies en neemt echt de tijd voor je. Je merkt dat ze passie heeft voor haar werk. Bedankt Hülya!
Een professionele, kundige en vriendelijke dame. Wimperlift is heel goed gelukt. Ben er erg tevreden mee.
hülya heeft ontzettend goed mijn wenkbrauwen getread. Ze was geduldig, werkte precies en luisterde goed naar wat ik wil. Ik kan Mira beauty zeker aanraden!
Toon reactie salon...
Heel erg tevreden met mijn lash lift afspraak! Ze legt het erg goed uit en me wimpers zijn super mooi geworden! Lieve vrouw