Zeer tevreden voor de 2e keer geweest lashlift een hele lieve vrouw legt alles netjes uit resultaat heel mooi kom zeker terug een aanrader
Malissa•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Hülya heeft mijn wimpers super mooi gedaan - heel blij mee. Ben hiervoor bij verschillende salons in Arnhem centrum geweest, eindelijk iemand die het snapt! Hülya is een vakvrouw en dat merk je aan alles.
Behandeling door Hülya•Wimperlifting
Beau•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Fantastische service van Hülya.Mijn huid voelt elke keer weer als nieuw.Bedankt voor de vakkundige dieptereiniging en tot gauw, Bea
Behandeling door Hülya•Facials / Gezichtsbehandelingen
Bea•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ontzettend tevreden met het resultaat van mijn lash lift en voelde mij direct enorm welkom. Ik ben zeker van plan om terug te keren om ook andere behandelingen uit te proberen. Bedankt Hulya.
Behandeling door Hülya•Wimperlifting
Merel•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik vond het meer dan geweldig, Mira neemt echt de tijd en geeft goede adviezen, de behandelingen die ze vandaag bij mij gedaan heeft zijn overweldigend en de hygiëne is ook helemaal top, kortom een aanrader voor iedereen die gesteld is op schoonheid. Mira is klantvriendelijk en als persoon rustgevend.👍