Mira beauty Reviews

Huissensestraat 138, 6833JD Arnhem

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
107 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Zeer tevreden voor de 2e keer geweest lashlift een hele lieve vrouw legt alles netjes uit resultaat heel mooi kom zeker terug een aanrader
Hülya heeft mijn wimpers super mooi gedaan - heel blij mee. Ben hiervoor bij verschillende salons in Arnhem centrum geweest, eindelijk iemand die het snapt! Hülya is een vakvrouw en dat merk je aan alles.
Fantastische service van Hülya.Mijn huid voelt elke keer weer als nieuw.Bedankt voor de vakkundige dieptereiniging en tot gauw, Bea
Ontzettend tevreden met het resultaat van mijn lash lift en voelde mij direct enorm welkom. Ik ben zeker van plan om terug te keren om ook andere behandelingen uit te proberen. Bedankt Hulya.
Toon reactie salon...
Ik vond het meer dan geweldig, Mira neemt echt de tijd en geeft goede adviezen, de behandelingen die ze vandaag bij mij gedaan heeft zijn overweldigend en de hygiëne is ook helemaal top, kortom een aanrader voor iedereen die gesteld is op schoonheid. Mira is klantvriendelijk en als persoon rustgevend.👍
3
1
3
4
5
20
5