Heb een heerlijke behandeling gehad.Heb een punt de behandeling 1.30 uur maar stond met 1.15 weer buiten. Jammer dat dan de massage niet wat langer duurt dan.
Behandeling door Hülya•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Brenda•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was en hele fijne ervaring.
De behandeling werd erg zorgvuldig uitgevoerd en ik voelde me gerustgesteld en op mijn gemak! Aanrader!
Lieke•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Kwam voor een lashlift.Super vriendelijke vrouw, hygiënisch en weet wat ze doet.
Behandeling door Hülya•Wimperlifting
Mewika•10 maanden geleden
Geverifieerde review
I did a lash lift and tint, Hulya is a very sweet lady! I Had an amazing session and I love the results of my lash lift and tint. She makes you feel comfortable and talks you through the whole process which is very nice. The environment is very clean and professional. I recommend if you want lasting results!
Behandeling door Hülya•Wimperlifting
Asala•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kwam voor een lashlift met kleur. Mira vertelt stap voor stap wat ze doet. Ik ben erg tevreden met het resultaat.