Super! Fijne communicatie en zeer klantvriendelijk. Ik voelde mij meteen thuis. Ik ben in ieder geval vaste klant.
Ahlam•8 maanden geleden
Geverifieerde review
🥰
Zlatka•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer tevreden met een heerlijk gevoel de salon verlaten.
Bedankt voor jullie gastvrijheid ladies ☺️
mehtap •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg tevreden over de behandelingen bij Momoclinics. Het personeel neem de tijd, heeft een luisterend oor en denkt met je mee. Dat geeft een heel prettig en vertrouwd gevoel. Daarnaast zijn ze zeer professioneel en hebben veel kennis van hun vak. Ik voel me hier altijd in goede handen.
Cennet•9 maanden geleden
Geverifieerde review
“Ontzettend fijn behandeld bij Melia!
Professioneel, vriendelijk en mijn huid voelt weer heerlijk fris. Echt een aanrader!”