Vandaag bij Momo Clinics geweest voor een dermapen behandeling. Er werd eerst goed de tijd genomen voor advies, wat ik erg prettig vond. Na de behandeling straalde mijn huid en het voelde heerlijk aan. Echt een fijne ervaring, aanrader!
Berna•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een leuke en sfeervolle plek.
Eigenaar was vriendelijk en behulpzaam.
Echt een aanrader.
gulizar•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne gezichtsbehandeling gehad! De eigenaresse is heel kundig en weet precies wat mijn huid nodig heeft. Ze legt alles duidelijk uit en denkt echt met je mee. Ik kom hier altijd helemaal tot rust. De salon is prachtig ingericht en super schoon. Zo blij dat ik deze plek heb gevonden, echt een aanrader!
Y L•6 maanden geleden op Google
Super goede zorg heerlijk me koffie 😍
Diosa•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Fantastische behandeling, heel professioneel , aardig en fijne sfeer bij MOMO.