Top service , ik ben zo tevreden . Ik zie echt verbetering in mijn huid. Ik ben nu vaste klant!
Ahlam•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb een heerlijke Microdermabrasie gezichtsbehandeling gehad bij Meliha. Ze is professioneel en je voelt bij haar altijd welkome en veilig. Echt een aanrader. Ze geeft ook altijd goed advies over je huid en welke behandeling bij je past.
Aysu•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig zoals altijd
Sara•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijn om weer fris en fruitig het nieuwe jaar in te gaan, dank voor de gezichtsbehandeling!
dilara•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden en ontspannen de deur uit bij Momo Clinics.
Heerlijke behandeling op advies gehad van Meliha ☺️