Erg tevreden over mijn zalm DNA-behandeling bij Momo Clinics. Vriendelijke vrouw, fijne behandeling en ik ben blij met het resultaat. Zeker een positieve ervaring!
Amina•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden en een mooie glowy huid
Sabrina•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg prettig en professioneel!
Hester•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag bij MOMO Clinics een microneedling behandeling met zalm DNA en peeling gehad bij Meliha en ik ben supertevreden. Meliha legt alles rustig en duidelijk uit, waardoor ik me meteen op mijn gemak voelde. Ze werkt heel zorgvuldig en professioneel. Mijn huid voelt nu al frisser en ziet er mooi egaal uit. Absoluut een aanrader.
Derya•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Meliha is een kundige behandelaar ze is klantvriendelijk en geeft altijd het juiste advies. Een top service en altijd voor herhalingsvatbaar.