Vriendelijke ontvangst en deskundige behandeling met mooi resultaat!
Behandeling door Monica
Linda•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig salon goed advies en mooie creaties
Behandeling door Monica
Wilma•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en vriendelijke ontvangen ruime keus en precies gehad wat ik wilde hebben superleuk leuke meid en een mooie salon
Behandeling door Monica
Nel•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een fijne salon om naar toe te gaan. Monica heeft veel ervaring. Ik krijg altijd complimenten over mij nagels. Monica luistert naar wat jij als klant wilt.
Behandeling door Monica
jane•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al een tijdje klant bij Monica en ze is erg professioneel en erg aardig.