Mijn nagels zien er super uit!! Het zit er nu 3 weken op en het lijkt net of dat het van de week is gedaan🤩 Ik kom zeker terug.
Behandeling door Monica
Mandy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is zeer goed in haar vaak als je er bent voel je thuis net of je al jaren bevried bent met haar een lekker ontspannen moment waar je naar 3 weken zekjer weer een afspraak bij maakt voor zo wel je handen een voeten
Behandeling door Monica
Nel•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Monica
Sandra•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Al heel wat jaar tevreden klant bij Monica! Prima service en het is altijd een gezellig moment voor mezelf.
Behandeling door Monica
Anniek•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartelijk ontvangst met wat te drinken erbij werkt netjes en leverd goed en voor een zeer schappelijke prijs 10 nette verzorgde nagels af!