Fantastische ervaring. Anne is zeer deskundig en legt de gezichtsbehandeling stap voor stap uit. Mijn huid voelt heerlijk zacht aan. Ook heb ik voor het eerst wimperextensions laten zetten ben erg blij met de natuurlijke look! ❤️
Behandeling door Anne•Wimperextensions
Pamela•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Perfect niets op aan te merken!!
Behandeling door Anne•Gellak manicure
Sylvia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind de behandelingen top! De manier waarop Anne te werk gaat, met veel zorg en behaalt altijd de gewenste resultaat. Ik voel me altijd op m’n gemak en kan me totaal overgeven aan Anne. De producten van Pandhy’s die zij gebruikt zijn ook gezond, duurzaam en super fijn! Ik blijf nog heel vaak terugkomen. Dankjewel Anne.
Behandeling door Anne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Cindy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fantastische behandeling, Anne is heel professioneel met goede tips en het is ook altijd gezellig!
Behandeling door Anne•Sugaring
Marjolein•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het ziet er weer prachtig uit! Heel blij met mooier@home
Behandeling door Anne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven