Na een mislukte afspraak bij een andere salon, om mijn wimpers en wenkbrauwen te verven, heeft Anne er weer iets moois van gemaakt!
Heel blij met het redultaat! !
Behandeling door Anne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Jacqueline•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Kleine maar fijne salon. Persoonlijke benadering. Voldoende uitleg mbt behandeling en produkten. Conversatie op niveau.
Behandeling door Anne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mariska•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect en super gezellig/professioneel als altijd!!!
Behandeling door Anne•Gellak manicure
Sylvia•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Anne is een super aardige en professionele schoonheidsspecialist. Huiselijke sfeer, stipt op tijd en met uitstekend resultaat. Aanrader!