Ontzettend genoten van een heerlijke behandeling. Ik voel mij weer als nieuw!
Marieke •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Uitstekend, altijd het persoonlijke tintje dat Isa eraan geeft, neemt de ruimte voor je, praat ook niet onnodig veel, maar probeert dit af te wisselend, zodat het ontspannend en comfortabel blijft.