Het was een heerlijke ervaring, gewoon genieten. Ik vind het fijn dat je geen moment alleen wordt gelaten, en alle tijd benut wordt.
Marcel•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden met resultaat
Heel vakkundig personeel bij More Beauty
Tineke•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen laten verven, voor het eerst hier gekomen en was een top ervaring. Super lieve meid en mooi resultaat! Ik kom terug :)
Rosalie•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Moet heel eerlijk zeggen vond aanloop wat stroef gaan. Maar de behandeling en de vriendelijkheid waar wij mee zijn ontvangen maken het zeker goed. Dankjewel