Laatst een microdermabrasie behandeling gehad en mijn gezicht voelt helemaal nieuw! Hele leuke en lieve eigenaresse, ik zal zeker terugkomen!
Behandeling door Simcha Mourits
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn dat ik op oudjaarsdag nog kon langskomen voor mijn (2e) mesofiller 0,5 lipcontouren behandeling! Ik ben heel erg blij met het resultaat! Ik ben behandeld door Simcha Mourits, ze is professioneel en daarnaast een superlieve meid. Goede intake gehad en ze stelde me gerust tijdens de behandeling. Daarnaast goede adviezen en tips gehad! Ik kom zeker weer terug bij Mourits Huidtherapie!
Behandeling door Simcha Mourits
Sabrina•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel positief, de eigenaresse is onwijs vriendelijk. Goede behandeling gehad. Ik kom over een maand zeker weer terug hier.
Behandeling door Simcha Mourits
esmae van Loon•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een top behandeling hier!
Behandeling door Simcha Mourits
Kp•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed advies gehad en een goede behandeling! Ik kan het iedereen zeker aanraden.