Wat een warm welkomst! Een hele lieve dame. Heeft mij voor en tijdens de behandeling alles fijn uitgelegd. Vragen waren daardoor ook nvt. Een aanrader! De behandeling opzich was best gevoelig niet pijnlijk. Resultaat nog afwachten, maar bij Mourits Huidtherapie twijfel ik zeker niet aan de kwaliteit.