Zoals altijd professioneel, netjes en super gezellig.
Styling door Danny•Mannen knippen
Michael•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Na 7 weken weer een strak kapsel dankzij Danny!
Styling door Danny•Mannen knippen
Frank•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Danny was very nice and gave me a great haircut and styling advice!
Styling door Danny•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een fijne ervaring en mijn haar ziet er weer precies uit zoals ik wil!
Styling door Danny•Vrouwen knippen
Maud•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en persoonlijke behandeling. Danny besteedt veel aandacht aan het haar zelf, maar ook aan mij als persoon. Zeker een aanrader als je van mooi haar en een prettige, persoonlijke ervaring gaat!