Better than what I wanted. I found my go to hairsalon.
Styling door Danny•Mannen knippen
Onder•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Danny heeft me super goed geknipt en geverfd. Na drie weken zit m’n kapsel nog steeds goed in model en is de kleur ook nog super mooi.
Styling door Danny•Kleuren - uitgroei
Daphne•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Danny is een uitstekende professionele kapper!
Styling door Danny•Mannen knippen
Frank•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Na lange tijd zoeken in Rotterdam heb ik eindelijk weer een kapper gevonden. Danny luistert goed naar wat je wensen zijn en geeft daar zijn eigen professionele draai aan. Bovendien weet Danny altijd een leuk en oprecht gesprek te voeren. Kom hier met alle liefde terug.