Mijn nagels erg nouwkeurig gedaan. Ze zijn voor mij erg behulp zaam en erg vriendelijk. En de koffie staat er altijd klaar. Bedankt tot over drie weken weer. Groetjes lianne
Lianne•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne en mooie salon! Je gaat met mooie nagels naar buiten
Behandeling door E•Nagelversteviging
Myrte•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed en vriendelijk
Marianne •9 maanden geleden
Geverifieerde review
Opzich een prima salon. Je moet wel veel tijd blokken, wachten duurt lang. Ik was meer dan een halfuur na mijn afspraaktijd aan de beurt. Kwastjes en schaartjes worden bij iedere klant hergebruikt, niet súper hygiënisch. Het is echt lopende band werk en je bent een beetje een nummer, maar daar kies je ook voor. Het resultaat is wel goed.
Behandeling door T•Gellak pedicure
Sara•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer een fijne bezoekje aan deze nagelsalon. Er word met je overlegd tussendoor en rekening gehouden met je wensen, erg prettig. Tot de volgende keer!