Top bedrijf. Altijd perfecte nagels en nette voeten.
Ilse•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Kom hier al heel lang. Ik heb altijd mooie nagels, ze proberen je altijd te helpen bij bijv een gebroken nagel voor een bruiloft, ze hebben altijd plek ivm genoeg personeel en Mainhi is een hele lieve vrouw.
Behandeling door E•Kunstnagels opvullen
Giada•9 maanden geleden
Geverifieerde review
A great salon!
Behandeling door E•Nagelversteviging
A•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Niet tevreden. Lang gewacht, moeilijk communiceren, bovendien geen mooi eindresultaat - te dik aangebracht