Ik heb solar nagels.
Ik vind ze lelijker dan dat ik aankwam zonder nagels. Heel dun en niet stevig, liep de winkel 2 minuten uit en toen brak de eerste nagel al af!!!
Ze zien er zo lelijk uit. Ook was er geen communicatie over de lengte over mn nagels, ze begon gewoon te knippen. Ik wilde graag zonder tip maar dat kon niet?
Overal zitten nog haaltjes aan, de kunst nagel is bobbelig en niet glad. Ook bij het veilen heb ik een paar keer aangegeven dat het zeer deed. Maar ging gwn door.
Solar nagels
Lana•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goed
Manicure
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze was echt mega onaardig, en deed steeds te snel m’n hand onder die lamp vandaan. Hierdoor is het helemaal mat geworden aan 1 kant. Ze was ontzettend gehaast, echt niet relaxt.
Gellak manicure
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mn nagels zijn super mooi geworden. Ik kom zeker terug