Aanrader voor de goede hygiene en kwaliteit van de nagels, dit is een van de weinige plekken waar acrylnagels niet te dik uitvallen. Alleen de sfeer zou beter kunnen, maar voor de prijs niks te klagen!
GelnagelsToon alles…
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice location, began on time, good quality!
Gellak manicure
Lorena•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
My gelnails are so beautiful! Very thin and love the shape