Mijn nagels zagen er perfect uit en ik kwam echt met hopeloze nagels binnen. Verder vakwerk en een hele leuke lieve dame. Top ervaring en ga nu terug blijven komen!
Behandeling door Charné•Nagelversteviging
Marijke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer geweldig goed geholpen
Werkt nauwkeurig hygiëne goed
Aardig
Behandeling door Charné•Nagelversteviging
Joyce•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I'm very satisfied with my nails. Lovely colour, and a gentle stylist!
Lotte•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I just love u and my nails look fabulous
Karin•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik zou zo teruggaan het was echt een fijne ervaring en hele mooie nagels!