Heel erg tevreden over mijn nagels! Ze is super aardig en het allerbelangrijkste hygiënisch. Genoeg kleuren waar ik uit kon kiezen. Ik raad deze salon zeker aan!
Behandeling door Charné•Nagelversteviging
Samira•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
It was my first time, the place is very clean , Charne is friendly and professional. I am very happy about the result of the Biab treatment.
Behandeling door Charné•Kunstnagels of nagellak verwijderen
Hilal•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Er is niemand die je nagels beter doet dan Charné!
Netteke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Charné is so skilled and talented, conscientious and detail-oriented, and kind and enjoyable to be around. I love my nails when she does them!
Behandeling door Charné•Nagelversteviging
Jennifer•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst mijn nagels hier laten doen. Charne is heel vriendelijk. Salon ziet er netjes en hygiënisch uit,
Heeft veel kleuren waar je uit kan kiezen. Charne werkt heel nauwkeurig. Mocht je een nagelstyliste zoeken dan beveel ik Nail point zeker aan.